Hoe pas je de status van een bemiddelde vrijwilliger aan?

Voor onze administratie is het belangrijk om te weten welke vrijwilligers daadwerkelijk aan de slag zijn gegaan. Zodra duidelijk is of een vrijwilliger gestart is (of niet), vragen we jullie om de bemiddelingsstatus te updaten. Zo blijft alles actueel en overzichtelijk. Vergeet je dit? Geen probleem: het systeem stuurt automatisch een herinneringsmail, maar je kunt dit beter meteen zelf aanpassen.


Status aanpassen kan op twee manieren


Via de vacature

Log in op onze website en klik rechtsboven op je initialen. Kies daarna de organisatienaam om naar de organisatiepagina te gaan. In het linkermenu klik je op Activiteiten. Je ziet hier een overzicht van al jullie vacatures. Klik achter de betreffende vacature op het getal bij de aanmeldingen om de lijst te openen. Hier kun je de status van de vrijwilliger eenvoudig aanpassen.


Via de herinneringsmail

Ontvang je een herinnering van ons? Klik dan in de e-mail op de knop Status updaten. Je komt direct bij de juiste vacature op de organisatiepagina terecht, waar je de status meteen kunt bijwerken.


Door de status tijdig bij te werken, blijft jullie administratie netjes op orde én voorkomen we dat vrijwilligers onnodig herinneringen ontvangen.